Sunday, December 11, 2016

සදාකාලික වීරයෝ.....!!!

වීරයො අපි හැමෝටම ඉන්නව..පොඩි කාලේ කාටූන් වල වගේම ඊට පස්සෙ ෆිල්ම් වල ගේම් වල ඔය වගේ එදිනෙදා ජීවිතයේ දාහකුත් එකක් අවස්ථාවල අපිට වීරයෝ මුණ ගැහෙනව...සදහටම ඉන්න වීරයො ඉන්නවද..? ඒ කිව්වේ වීරයෙක් විදිහට දකින්න ගත්ත දවසෙ ඉඳල අද වෙනකන් එතනින් එහාට හෙටටත් වීරයෙක් විදිහටම පැවතිය හැකි කෙනෙක්....ඉන්න පුලුවන්ද..? මටනම් නෑ...පුංචිම දවස්වල මගේ වීරයෝ වුණේ ටිං ටිං, කැප්ටන්, ස්නෝවී වගේ කාටූන් චරිත...ඊට පස්සෙ ස්කෝල ජීවිතෙන් මට පෙව්ව, නෑ උන් නෙමෙයි වීරයෝ මෙන්න මේ ලිස්ට් එක ගනින් මේ ඉන්නේ ජාතික වීරයො කියල...ඒ අතරෙ ඉගැන්නුව මෙන්න පිට රටවල වීරයෝ කියල...
.
එතකොට හැම රටකටම වීරයො ඉන්නව..මේ රටවල් දෙකක වීරයො ගහගත්තොත් එහෙම කොයි අය දිනයිද...එතකොට කවුද වීරයො වෙන්නෙ...මට ඔලුවට ආපු දැවෙන ප්‍රශ්නයක්...අදනම් හිතෙනව ඒක සර්ගෙන් ඇහුවෙ නැත්තෙ හොද වෙලාවට කියල...
.
ස්කෝලෙන් කොහොම පෙව්වත් මටත් හිටිය මගේම කියල වීරයො රොත්තක්..අපේ රටෙන් පිටත් කීප දෙනෙක් එක්කම...සියැටැල්, හිට්ලර් වගේ අයත් මේ අස්සෙ හිටියා...කාලෙත් එක්ක මම වීරයො වෙනස් කරා..එක්කෝ සමජෙ මට වෙනස් කරන්න අවශ්‍ය පසුබිම හදල දුන්නද කියලත් හිතෙනව...ඒ ලෙවල් කාලේ වෙද්දි යුධ හමුදාව කියන්නෙ පට්ට වීරයෝ,ජීවමාන වීරයෝය යන සංකල්පයක් ඔලුවට දාල තිබුණා...ඒත් කාලෙකට පස්සෙ රතුපස්වලදි ඒ වීරයන්ට පවා සීමාවක් තියෙනව කියල දැක්කා...එතනින් එහාට මම සමාජයීය වීරයෝ අත්හැරිය...වීරයෝ අවස්තානූකූලයි..ඔව් ඒක තමයි මගෙ වීරත්වය ගැන අත්දැකීම් වල අවසාන නිගමනය වුණේ..පරමාදර්ශී චරිත,වීර චරිත මේ සේරම අනන්ත සංකල්ප නෙමෙයි..මේ හැම එකකම සීමාවල් තියෙනව..අති පූජ්‍ය ගෞරණීය කියාල පටන් ගන්න චරිතවල පවා මේ සීමාවල් තියෙනව...එතනින් එහාට මම අවස්ථානූකූල වීරයෝ හදාගත්තා...
තද වැස්සක පාර පැනගන්න බැරුව ඉන්න වයසක අම්ම කෙනෙක්ව තමන්ගෙ ගමන පැත්තක තියල පාර මාරු කරවන ගෑනූ ලමයෙක් වීරයෙක් විදිහට බුකි බිත්තියෙ අලවන්නෙ ඒ නිසා...ඔව් ඒ අවස්තාවට අදාලව ඇය වීරයෙක්..ඉන් එහාට ඒ චරිතය ගැන කුණුකන්දල් අදාල වෙන්නෑ...ඒක තමයි වීරයෝ වෙනුවෙන් පවතින සාර්තකම ක්‍රමය...
.
ඊයෙ පෙරෙදා හරි සිද්ධියක්..නේවී එකෙන් උද්ගෝෂකයන්ට වෙඩි තියලලු...නේවී එකේ ඉන්න මගෙ යාලුවෙක් කියන විදිහට ඒක හරිම සාධාරණයි..මොකද එයාල දිවුරුමක් දීලා ඉන්නව අභ්‍යන්තර හෝ බාහිර තර්ජනවලින් අදාල කොටස් ආරක්ෂා කරන බවට...
නේවී එකේ නැති ඒත් කාලයක් මේ හමුදාකාරයෝ නෙමෙයි රණවිරුවෝය කියපු සමහර යාලුවොම කියනව ඕඩර් එක කවුරු දුන්නත් උන් වෙඩි තියපු එක වැරදියි,මේ ඉන්නෙත් උන් වගේම දුප්පත් මිනිස්සුනේ කියල...
.
ඒක නිසා තමයි මම කියන්නෙ අපි විරයෝ අවස්තානූකූලව හදාගමු...ඒ ඒ අවස්ථාවට මිනිස්සු ප්‍රතිචාර දක්වන විදිහට වීරත්වයට නංවමු...ඒක හරිම සිම්පල් ප්ලෑන් එකක්...
.
නේවී කොල්ලෙක් මුහුදෙ ගිලෙන මිනිහෙක් බේරගත්තද, එහෙමනම් ඒ අවස්තාවට අදාලව ඒ කොල්ල වීරයෙක් කරපන්, එතනින් එහාට ඒ කොල්ල අතින්ම උබේ,මගේ පවුලෙ කවුරුහරි මැරෙන්නත් පුලුවන්...
.
.
එතකොට ඉබේම වීරය මැරෙනව..ඒක ටිකක් දරාගන්න අමාරු තත්ත්වයක්....
ඒකයි සදාකාලික වීරයෝ සාර්තක සංකල්පයක් නොවෙන්නෙ...වීරයෝ නැතුව ජීවත් වෙන්නම බැරිනම් අවස්ථාවට අදාලව හදාගනින්...එහෙම නැත්තන් මගේ සයිබර් මිත්‍රයෙක් කියනව වගේ වීරය මරල දාපං...දුටු තැන මරල දාපං....
.
.
.
නෝටී...


No comments:

Post a Comment