Monday, October 15, 2018

Funny - ෆනී

ඈ ඇගේ ඇතිල්ලෙන්නටත් කෙඳිරි ගාන්නටත් විය... පුටුවේ හිඳ සිටි මගේ කලවය මත යටි තල්ල තබා ඇස් උස්සා දුක් මුසු බැල්මෙන් බලා සිටින්නට විය....
.
ඒක එහෙමම තමයි වුණේ... මම කරේ අතේ තිබුන රෝල්ස් එක හෙමින් හෙමින් කන එක... ඇතුලෙ පොඩි බිත්තර කෑල්ලකුත් දාලා රු.10කට උණු උණුවෙ කන්න හම්බෙන එකම මදිද....?

" ඊස් දිස් ෆ්‍රොම් මුස්ලිම් කඩේ.."

මගේ ඔස්ට්‍රියානු මිත්‍රයා කැඩුනු ඉංග්‍රීසි සහ සිංහල මිශ්‍ර ඔහුටම ආවේනික භාෂාවකින් අහන්නෙ එහෙම... ඒ ඇහුවේ මම දර්ගා ටවුන් එකෙන් ගත්ත කිව්ව නිසා... එක දවසක් මුස්ලිම් කඩයකින් කෑම අරගෙන අහම්බයකින් කුස්සිය දිහාවට ගිහින් ලැබිච්ච අමිහිරි අප්‍රසන්න අත්දැකීමක් නිසා එයා ඒ කඩවලට පුදුම අකමැත්තක් දක්වනවා... මේක ගත්තෙ පාරේ කරත්තයක් තියාගෙන හිටපු මුස්ලිම් මනුස්සයෙක්ගෙන්... ඒත් මම මෙහෙම කිව්ව....

" නෝ දිස් ඊස් ෆ්‍රොම් සිංහල කඩේ.."
ඊට පස්සෙ තමයි මිනිහා රෝල්ස් එක අතට ගන්නෙ... ඒත් " Funny " තාමත් මගේ කලවයේ හොම්බ තියාගත්තු ගමන්... අන්තිමේදි මම රෝල්ස් එකක් උගෙ කටේ තිව්ව... ෆනි කිව්වෙ මගෙ මිත්‍රයා පාරේ හිටපු පොඩි කික්කියෙක් ගෙනත් දැන් ලොකුවට ඉන්න බැල්ලියෙක්... බොහොම පරිස්සමින් මගෙ අතින් රෝල්ස් එක ගත්තු ඒකි වට පිට බැලුවා... වෙනදා දොරකඩ තියෙන පාපිස්ස එතන නෑ... කෙලින්ම බාත් රූම් එක දක්වා ගියා.. එතන පාපිස්සක් තියෙනවා... රෝල්ස් එක එතන තියාගත්තා...

ඒක හරි පුදුම සහගත චර්‍යයාවක්... අවුරුදු දෙකක් විතර තිස්සෙ දකින මේ බැල්ලි එකම දවසක්වත් තමන්ට එක කටට ගිලින්න බැරි කෑමක් බිම තියාගෙන කනව මම දැකල නෑ... ඒ වගේම තමයි පහල ගේට්ටුව ගාව කටහඬ ඇහෙද්දි ගේට්ටුව ගාවට නෑවිත් ඉදලත් නෑ... ගේට්ටුව ගාව ඉදල උඩ තට්ටුවට නගිනකම්ම මගින් මගට නැවති නැවති අඬගහගෙන යන්නෙ...

වැදගත්ම කාරණේ ඌ සාමාන්‍ය ව්‍යවහාරයේ අපි වල් බල්ලෙක් කියන එකෙක්....

කියන හැම දේම වගේ ඒකිට හරියටම තේරෙනවා..  ඒ වගේම පුරුදු හරියටම ෆලෝ කරනවා...

ඒක තීරණය වුනේ ලැබුන ආදරය සහ ආශ්‍රය කරපු පුද්ගලයගෙ පුරුදු....

බල්ලෙක්ද කොල්ලෙක්ද කියන දෙකේම පැටිකිරිය නෙමෙයි අදාල.... සමාජයෙන් / වටපිටාවෙන් ලැබුණ උත්තේජනයි අදාල....

හැම තිස්සෙම තමන්ගෙ කොල්ලටත්, බල්ලටත් හොඳ වටපිටාවක් ලබා දෙන්න මතක තියාගන්න....
.
.
.
නෝටී...


No comments:

Post a Comment