Monday, May 8, 2017

කැලෑවෙදි මිනිහෙක් නෙමෙයි සතෙක් වෙයන්...

ගිය මාසේ මුල..මං අලුත් රස්සාවට ගිය අලුතම...පෑවිල්ල කාලේ..සීගිරි ගල පුපුරු ගහන තාලේ කිලෝමීටර් පහක් මෙහාට අැහෙනව කියල මට හිතුනා...සේරම තණකොල වේලිලා ගිහින්...හරියට කාන්තාරයක් වගේ..පොඩි ගස් සේරම හරියට බයවෙලා බිමට නැමුනා වගේ...
ජීවිතේ හොදම කාලෙදි වයසට ගිය මිනිස්සු වගේ උන් මං දිහා බලන් හිටියෙ...
දරුවෙක් මැරෙන්න යද්දි වගේ දුකක් අාවා දැක්කම...
"දැන් මං අාවනේ..සේරම හරියයි.."
මං හිතෙන් කිව්වෙ උන්ට අැහෙයි කියල හිතාගෙන...දවසක් දෙකක් ගිහින් හවස් වරුවෙ නිදහස් වෙලාවක පැල වලට විතරක් වතුර දදා හිටපු ලමයගෙන් හෝස් එක ඉල්ලගෙන මම තණකොල වලටත් අැල්ලුවා...ටිකක් තෙත් වෙන්නම...වතුර වැටෙද්දි එන පස් කලවම් සුවද හරි අමුතු හැගීමක් ගේනවා...
.
කම්පැණියේ සී.ඊ.ඔ් හිටියෙත් හොටෙල් එකේමයි...රෑ මට අැහෙනවා තණකොලවලට වතුර දාපු එකට මිනිහා පොඩ්ඩක් නෝක්කාඩුව දානවා...
"තණකොලවලට මොකට දානවද..අපරාදේ වතුර ටික...පිස්සු"
මං අහගෙන හිටියා...අැයි මේ මිනිස්සු මෙච්චර ගහ කොල එක්ක තරහ...කෑලෑ කපල හොටෙල් හදනවනම් අඩුම එතන පවතින ගහ කොලටවත් අාදරේ කරන්න බැරිද...ඒකත් එකෝ ෆ්‍රෙන්ඩ්ලි කන්සෙප්ට් එකක් අැතුලේ...එකෝ ෆ්‍රෙන්ඩ්ලි කියන්නෙ ඔ්පන් බාත් රූම්, පොල් අතු වහලවල් මැටි ගාපු සෝබන බිත්ති නෙමෙයි ස්වභාවධර්මයට මිතුරු, සමීප කියන එකයි කියන කාරණේ මේ මිනිස්සු කවදාවත් තේරුම් ගන්නෑ...සංචාරක කර්මාන්තය අන්තනේමතික විදිහට යොදාගැනීමේ ඵල විපාක අද මාසයකට පස්සෙ මට පේනවා...ගස් කොලන් වැස්ස එද්දි මැලවෙලා මැරිලා ගිහින්...ඔ්න අාප්පයක් සත පණහයි කියල චෙයාමන්ට කතා කරල අවසර අරන් සී අයි සී එකට ගිහින් ගෙනාවා කොම්පෝස්ට් පොහොර, වියලි ගොම, කොහුබත් එක්ක අැල්බර්ට් සොලූෂන් පැකට් එකක්...හවස් වරුවම වැව්වා...තව ගස් ටිකක් පස්සෙ ගේනත් වවන්න තැනුත් බලාගත්තා....
.
අැත්තටම සංචාරක මණ්ඩලය මේවට නීතී සම්පාදනය කරගන්න ඔ්නා...
එකෝ ෆ්‍රෙන්ඩ්ලි හොටෙල් එකක ලොකු පුටුවකට ඉන්ටවීව් කරද්දි බොට්නිකල් ඩිග්‍රියක් නැතත් නේචර් ලවර්ස්ලා ගන්න විදිහට...අපි කැලෑ වැදුනනම් ඒ කැලෑවට අනුගත වෙන්න ඔ්නා...අපි ඒකේ කොටසක්...අපි හරියට පැවතුනේ නැත්තනම් සමස්ථයම විනාස වෙනවා.....
.
ටවුන් එකේදි ටයි කෝට් දාපු මහත්තයෙක් වගේම කැලේදි කැලෑ සතෙක් වෙන්නත් මිනිහෙක්ට හැකියාව තියෙන්න ඔ්නා...සතෙක් විදිහට සත්තු එක්ක ඉන්න...පලතුරු ගස් ටිකකින් කුරුලු ලෑලි කිහිපයකින් හුගක් දුරට සර්පයෝ කෘමියෝ ජෙෙව පලිබෝධනාශනය කරන්න පුලුවන් කියන වගේ බේසික් දේවල්වත් අපි දැනන් ඉන්න ඔ්නා....
.
අැත්තටම අපි පරිසරය ප්‍රශස්තව රැකීමේදී පට්ට ෆේල්....
.
බිංදුවෙ ඉන්නෙ...බිංදුවෙ...
.
.
.
.
.
නෝටී


No comments:

Post a Comment