Sunday, January 28, 2018

ඊගෝ එක කොච්චර ලොකුද......?

රටේ ලෝකේ ඇවිදපු මිනිස්සු එක්ක කතා කරන එක වෙනමම අත්දැකීමක්...ඒ මිනිස්සු ලබා ගත්තු අත්දැකීම බෙදාගන්න එක වාසියක්... ඉතිං ලඟදි දවසක ඔස්ට්‍රියානු ජාතික මිත්‍රයත් එක්ක පොඩි කතාවක ඉන්න අතරේ එයා මේ රට ගැන හිතන විදිහ ගැන අපේ කතා බහ යොමු වුණා ....
.
මේ රටේ මිනිස්සු ජනිත් හරිම ආවේගශීලියි... හිතන්න ඔයා බීච් බෝයී කෙනෙක් කියල..මම ඔයා එක්ක කතා කරපු ගෙස්ට් කෙනෙක් එක්ක හයර් එකක් ගියොත් මොකද වෙන්නෙ... ඔයා කෙලින්ම කියන්නේ මාව මරනව කියල... පොඩි දේකට වුණත් මේ මිස්සුන්ට මුලින්ම කටට එන්නෙ මරනව කියන එක... ඒ වගේම එයාල ඒක කරන්නත් ඉඩ තියෙනව... ඒක නිසා මිනිස්සු එක්ක වැඩ කරද්දි ඔයා හුඟක් පරිස්සම් වෙන්න ඕනේ....
මම මගේ රටේදි එහෙම දේවල් අහන්නෙ හුඟක් කලතුරකින්... මේක හරියට රබර් පටියක් වගේ... මෙහෙ මිනිස්සුන්ගෙ රබර් පටිය හුඟක් ඉක්මණට කැඩෙනව.. දුර අදින්න බෑ... එහෙදි එහේ නෑ... ඒ මිනිස්සු ඉක්මන් කේන්ති කාරයො නෙමෙයි... මේ අවුරුදු ගාණක් මෙහෙ ඉදල මම අත්දැකපු දේ ඒක....
.
මං මටම හිනා වුණා... කතාව බොරු නෙමෙයිනේ... ඒ කතාව එතනින් ඉවර වුණා...
.
ඊලඟ දවසේ උදේ වැඩට ඇවිත් වාඩි වුණා විතරයි...මට කෝල් එකක්... එම් ඩී ගෙ නොම්මරේ ඉල්ලනව.. අපේම ගෙස්ට් කෙනෙක්... සමහර වෙලාවට ගෙස්ට්ල එක්ක එම් ඩී කතා කරහම ඒ පෞද්ගලික ඇදුනුම් කම මත එයාල කතා කරන එක සාමාන්‍යයි...
ඒක දීලා ඊමේල් එක බලන්න ගත්ත... උදේ පාන්දරම දිග හෑල්ලක් එවල... කලින් දවසෙ චෙකින් වුණ ගෙස්ට් කෙනෙක්... ඔන් අරයිවල් පේමන්ට් එක ගනිද්දි රිෂෙප්ශනිස්ට් එක්ක පොඩි අවුලක් දාගෙන... එයාට ඉන්සල්ට් කරා කියල නඩු දානව කියල ඊමේල් එක එවල තියෙන්නේ...
ඉතිං මොකද කරන්නේ... " ගෙස්ට් ඊස් ඕල්වේස් රයිට් " කියල ගෝල්ඩන් රූල් එක දෙතුන් පාරක් කියවගෙන මිනිහව හම්බ වෙන්න ගියා... ප්‍රශ්නෙ හිතපු තරම් ලොකු නොවුණත් මිනිහ මට කියපු ටික වැදගත්.....
.
" උඹ දන්නවද ඉන්දියන්කාරයෙක්ගෙ ඊගෝ එක කොච්චර ලොකුද කියල...එයා ගැහුවෙ ඒකට... ඉතිං මම එයාට මේ හරියක කිසිම හෝටලේක වැඩකරන්න බැරිවෙන්න ලියනව.. ඔයාලා දන්නෑ මම කවුද කියල... ඉස්සරහට සමහරවිට දැනගනීවී..."

කියල කිව්ව... මමත් බය වුණා... මං මෝහන්ගෙ දකුණු අතක්ද දන්නෑනේ...ඒක නිසාම කවුද කින්ද මන්ද කියල අහන්න ගියෙත් නෑ... පස්සෙ එයාම කිව්ව මම බ්ලොග් රයිටර් කෙනෙක් 8000කට වඩා රීඩර්ස්ල ඉන්නව මට කියල....
එක අතකට ඉතිං හරි... යන්තන් දාහක් දෙදහක් රීඩර්ස්ල නැති අපි වගේ සිල්ලර බ්ලොග් කාරයෝ එක්ක එයාල පොරවල් වෙන්න ඇති... ඒ එක්කම මට මතක් වුණා අපි වගේ 60ගුණයක් ලොකු රටක්නෙ යකෝ ඒක ඉතින් අඩුම 60000ක්වත් ඉන්න එපැයි කියල....
.
කොහොම වුණත් මගේ මිත්‍රයා කියපු කතාව හරි... අපි හරිම ඉක්මන් කේන්ති කාරයො... ඉන්දියාවත් ඒ වගේ... ඇත්තනේ ඉතින්, ආගමේ ඉදන්, වාහන ටෙලි නාට්‍ය පවා අපි අරගන්නේ ඕකෙන්නේ... ඉතින් වෙනසක් තියෙන්න බෑ....
.
ඔය දේවල් යටපත් කරගන්න උගන්නපු හොදම ගුරුවරය ඉපදුනේ එහෙ, ඒ ඉගැන්වීම් වැඩිම කාලයක් පැවතෙන්නෙ මෙහෙ, එහෙමයි අපි කියන්නේ... හැබැයි ඒ මනුස්සය ජීවතුන් අතර හිටියනම් බුදු ශුවර් යුරෝපෙ කොහෙන් හරි සිටිසන් ගන්නව ගන්නවාමයි...
.
.
.
නෝටී


No comments:

Post a Comment