Monday, March 20, 2017

කවර් යුව ආස්....

හොටෙල් ස්කූල් අයින් වෙලා ගිය පලවෙනි ජොබ් එක..ඉතිං ඉගෙන ගන්න දේවල් ගොඩායි..වරදින වරදින හැම දේකින්ම ඉගෙන ගන්නව.බැනුම් අහනව, ඉවරයක් නෑ...
මේ බැනුම් අහනව ඒ වගේම වැරැද්දක් ආයේ වෙනව...ක්‍රමවේදය ඇඟ එනකම්ම ඔය සන්තෑසිය තමයි ඉතින්...එක කාලයක් තිබුණා සිස්ටම් එකේ අවුලක් නිසා එක එක රිපෝර්ට් වල එක එක තොරතුරු පෙන්නපු..
එකක කාමර 20ක් නම් අනිකෙ 40යි..ඉතිං හරිම ගාණ හදාගන්න රිපෝර්ට් කීපෙම ප්‍රින්ට් කරන් දගලන්න ඕනේ..ඒත් වැරදියි සමහර කවුන්ට්...
ඔය කාලේ මුලු ගෲප් එකේම ෆ්‍රන්ට් එක බාර මැනේජර් අපිට මීටින් එකක් ගත්තෙ..
.
සාමාන්‍ය විදිහට ප්‍රශ්නෙ ගැන කතා කරල අන්තිමට මෙහෙම කිව්ව
" මම අනුගමනය කරන්නෙ සී.වයි.ඒ ක්‍රමය, දන්නවද ඒ මොකක්ද කියල..."
" නෑ නේද...ඒ තමයි කවර් යුව ආස් " " තම්න්ගෙ පස්ස තමන් ආරක්ෂා කරගන්න ඕනේ, මට උඩින් ප්‍රෙෂර් එකක් එද්දි මම ඒක ඔයාලට දානව, ඒ වගේ...ඒක නිසා ප්‍රශන නැති වෙන්න වැඩ කරගන්න "
.
ඒ කතාව මේ ප්‍රශ්නෙට නෙමෙයි සමාජෙ හැම ප්‍රශ්නෙටම අදාලයි කියල මට හිතුනා..
අපි හැමෝම වගේ කරන්නෙ ඒ දේම නෙමෙයිද..රස්සාවෙදි, ගෙදරදි, සමාජයෙදි හැම තැනම අපි හුඟක් අය කරන්නෙ ඒක..
ඒක මඟෙ නෙමෙයි ඔයාගෙ වැරද්ද..ඒක තමයි ප්‍රශ්නෙකින් ගැලවෙන්න තියෙන ලේසිම ක්‍රමය..
හිතන්න බ්‍රේක් අප් එකක් ගැන..
ඒ අදුරගෙන මං ඔයාට පණ දෙන්නම් කියන දෙන්නෙක්, එයාල වුඇණ්ත් වෙන් වුණාම් හුඟක් වෙලාවට කියන්නෙ එයාගෙ මේ වැරදි නිසා තමයි මම අයින් වුණේ..එයා මෙහෙම කරා කියල..දෙපැත්තෙන්ම ඔය කතාව ඇහෙද්දි කොයි එකද හරියන්නෙ...
දෙකම හරි නේද..
අපි අපේම පස්ස ආරක්ෂා කරගන්නව..එහෙම නොවෙන්න අපි ලොකු මානසික කඩා වැටීමකට ලක් වෙන්න පුලුවන්...
.
මේක හරියට සෙල්ෆ් ඩිෆෙන්ස් මැකනිසම් එකක් වගේ...
.
සදාචාරාත්මකව හෝ සමාජයීයව හෝ පෞද්ගලිකව කොච්චර වැරදි වුණත් ඒක ඉන්ඩිවිජුවලි ගත්තම ඉතාම සාධාරණ ස්වභාවික ක්‍රමයක්...
.
හා නැද්ද....?
.
.
.
.
නෝටී...



No comments:

Post a Comment