Wednesday, March 1, 2017

අඬගසනතුරු ප්‍රථම ප්‍රේමය...

අඬගසනතුරු ප්‍රථම ප්‍රේමය...
.
.
.
ඒ මම අලුතින් ස්කෝලෙකට ගිය අලුතම වගේ..යන්තම් 4 වසරෙ..හරිම නිදහස්,හරිම විනෝදජනකයි..ඉගෙනීමෙ මහ අමාරුවක් නෑ,හවසට ටියුෂන් නෑ..කාටූන් එකක් බලන්න එහෙම නැත්තන් ලඟ ලඟ වයස් කාණ්ඩවල කෙල්ලො කොල්ලො ටික එකතු කරන් ක්‍රිකට් ගහන්න, වගේ පොඩි පොඩි දේවල් තමයි කරන්නෙ...ඒතරම් නිදහසක් ජීවිතේ කවමදාකවත් ආයේ ලැබේවි කියල හිතන්නවත් බෑ...
ඒත් අර කතාවට කියනව වගේ මිනිහෙක්ට දෙයක් වෙන්න මහ වෙලාවක් යන්නෑ..මොකක්දෝ හේතුවකට පංතියෙ ලඟින් වාඩිවෙලා හිටපු කෙල්ලට හිත ගියා...ඒ වයසට එහෙම වෙන්න පුලුවන්ද කියලත් දැන්නම් හිතෙනව..ඒත් එහෙම වුණා..ටික දවසක් හිතේ හිරකරන් හිටියා,ඒත් කාටම හරි මේක කියල නිදහස් කරගන්න ඕනේ...මගේම දවසෙ මට එහා ඇදේ ඉපදිච්ච නිවුන් සහෝදරය වගේ යාලුවයි මොට්ටසෝරියෙ ඉදන් ක්ලාස් කට් කරපු එකයි දෙන්නව අල්ලන් කතාව කිව්ව..
.
දැනුත් ප්‍රාර්ථනා කරන්නෙ උන්දෙන්න දීපු උත්තරේ නම් හතුරෙක්ටවත් හම්බවෙන්න එපා කියලයි..වෙන මුකුත් නෙමෙයි මුන් දෙන්නටත් මන් වගේම ඒ කෙල්ලටම හිත ගිහින්...දැන් මොකේද දන් වලඳන්නේ..අපි යාලුවෝ...ඒක එදා ඉදන්ම ස්තීරයි..ඉතිං තනියම ට්‍රයි කරන්වට වඩා ඉන්ෆොමේෂන් තුන්දෙනාම කරද්දි වැඩියි...තුන් දෙනාම බැස්ස ගේමට...කාට හරි එකෙක්ට මුලින්ම සෙට් වුණා නම් අනිත් උන්දෙන්න මුකුත් නොදන්න ගානට අයින් වෙන පොරොන්දුව පිට...
.
ඒක හරිම සුන්දර කාලයක්...අද වෙනකොට ඒ සිද්දියට අවුරුදු විස්සකට වැඩියි...මේ ලියන මොහොතෙත් මම හිතන්නෙ ඒ කෙල්ල දන්නෑ ඒ කතාව...ඒ කාලේ දැනගත්තනම් අපිව සෙන්ටිමීටරේ කෑලි වලට කපයි කියල ලොකු විස්වාසයක් මට තිබුණා...අවුරුද්දක් දෙකක් තියෙන්නැති ඒ කතන්දරේ..ශිෂ්‍යත්වෙ කියල මඟුලක් ආවා...මමයි තරිඳුවයි එක ලකුණකින් මිස් වෙලා කෙල්ල ගිය ස්කෝලෙ මිස් කරගත්තා, රුචිරයා මතුගම සෙන්ට්‍රල් එකට යද්දි අපි හිතේ කිසිම දුකක් නැතුව සුමංගලේට ගියා...කෙල්ල ධර්මාශෝකෙ කොල්ලෙක් එක්ක සෙට්වේවා කියලනම් අපි එකෙක්වත් විහිලුවටවත් ප්‍රාර්ථනා කරන්නැතුව ඇති..ඒත් ඒක නිකම්ම මඟ හැරිලා ගියා...සමහරවිට වයසත් එක්ක ආපු ආකර්ෂණයක් විතරක් වෙන්න ඇති...
.
ස්කෝල පිටින් ගිහින් කෙල්ලෙක් නිසා මරාගන්න සිදුවීම් දැක්කම මට මතක් වුණේ මේ කතාව..තුන් දෙනා කරට අතදාගෙන එකට කෙල්ලව බලන්න ගියේ, ඔව් අපි ලඟ යාලුකම තිබුණා, ආදරෙත් තිබුණා...සමහරවිට මිනිස්සුන්ට මේ පාලනය කරගන්න බැරි හැඟීම් එන්න හේතුව නිදහස නැති කමද කියලත් මට හිතෙනව..ඉගෙන ගන්න කාලේ ඉදන්ම කිසිම නිදහසක් නොවිදින පොඩි උන් දැක්කම මට ඇත්තටම හිතෙනව ඔව් මන් හුඟක් වාසනාවන්තයි කියල...ඒ වගේම කෙල්ලෙක් ගැන ආදරයක් ඔලුවට එනකම්ම මම අසීමිත නිදහසක් වින්ද කියලත්...
.
ඔව් අර චාමර කියන කතාව හරියට හරි...
.
" අඬගසන තුරු ප්‍රථම ප්‍රේමය සදා තරුණයි ජීවිතේ.."
.
.
.
.
.
නෝටී



No comments:

Post a Comment