Saturday, March 25, 2017

මම ඒකටත් අකමැතියි...එතකොට උඹ..?

පරණ මතක වගේම අලුත් දේවලුත් දාන්න වෙන වෙලාවල් තියෙනව. සමහර අලුත් මතක මුලු සමාජයටම වැදගත් වෙන වෙලාවක් ඒක දාන එක යුතුකමක්...
දවස් කීපයකට උඩදි අල්ලපු ටවුමෙ ඒඩ්ස් රෝගීන් සැලකිය යුතු ප්‍රමාණයක් හදුනාගෙන..ඒ අතරට පාසල් යන වයසෙ ලමයිනුත් ඉන්නව කියලයි ආරංචිය...යම් පුද්ගලයෙක් හරහා බෝවුණා කියල තමයි ආරංචිය පැතිරෙන්නේ...
ඔව් ඉතිං ඒඩ්ස් කිව්ව ගමන් අපිට ඔලුවට එන්නෙ දෙන්නෙක් නිදි වැදීමනේ...ඒකට හොදම උදාහරණේ මම මේ නිධාන කතාවම සුළුවෙන් දැම්මම බුකියට...
එක කියවන්නෙක් දීපු උත්තරේ...
පන්සිල් රැකහන් එතකොට ඒඩ්ස් හැදෙන්නෑ කියල...
මේ මිනිස්සු හිතන්නෙ කාමේසුමිච්ඡාචාරා කියන සිල් පදේ කැඩුවේ නැත්තන් ඒඩ්ස් වැළදෙන්නෑ කියල...
පන්සිල් රැක්කම බෝ නොවේවි කියල එයා විස්වාස කරනව, හරි මමත් කරනව කියමු, හැබැයි එච් අයි වෛරස් එක ඕක විස්වාස කරනවද කවුද දන්නේ..
ඉතිං හොදම වැඩේ ඒක ඇතුලු වෙන ක්‍රම වසා දැමීම මිස ආගමික බුල්ෂිට් නෙමෙයි...
.
පන්සිල් රැකීමෙ අවුලක් නෑ, හැබැයි ඒඩ්ස් වලට රැකීමේ ලොකු අවුලක් තියෙනව...
.
ඊයේ මේ කතාව මගෙ විදේශීය අධ්‍යක්ෂක මහත්තය මාත් එක්ක කතා කරා...15 දෙනෙකුට බෝවෙන්න තරම් දුර දිග ගියේ ඇයි මේක කියල එයාට ප්‍රශ්නයක්..
මේ මිනිස්සු අඩුම කොණ්ඩම් ගැන අහලවත් නද්ද කියල එයා මගෙන් අහනව..මම කිව්ව ඊට පස්සෙ ස්කෝලෙ ලමයි දෙන්නෙකුටත් බෝවෙලා කියල...
ඒ මනුස්සය ඔලුවෙ අත ගහගත්තා....
ටිකක් වෙලා ඉදලා හරි ලස්සන කතාවක් මගෙන් ඇහුවා..
.
" ජනිත් උඹ අවුරුදු 16 දි කරපුව උඹට මතකද.."
.
මම ඔව් කිව්ව...
.
" එතකොට උඹ හිතනවද ඒ දේවල් උඹ කියා නොදුන්නොත් ඊලඟ පරම්පරාව නොකරාවී කියල"
.
මට හිනා ගියා..ඇත්ත..ගහේ කටු උල් කරන්නෙ මොකටද..? උන් එව්ව කොහෙන් හරි ඉගෙන ගන්නව...මම ඔලුව වැනුවා..
.
" ඉතිං තනියම කරන්න ගිහින් මේ තියෙන අමාරුවක වැටෙන්න කලින් ඒවා කියා දෙන එක විවෘතව කතාකරන එක හොද නැද්ද.."
.
ඔව් ඒක තමයි වෙන්න ඕනේ...අපෙන් තමයි බාල පරම්පරාව හැම දේම ගන්නෙ.උන්ට එක පොඩි වැරදි දෙයක් දුන්නොත් ඒක ජීවිත කාලයම පුරාවට වර්ධනය වෙලා යාවී...සමහර විට ඒකේ අතුරු ඵල නිසා දරාගන්න බැරුව මැරිලා යාවී..
.
හරියට ඒඩ්ස් වලින් මිනිස්සු මැරෙන්නෑ, මිනිස්සු මැරෙන්නෙ ඒඩ්ස් තියෙද්දි හැදෙන පොඩි ලෙඩකින් වගේ...
.
පොඩි උන් අපේ වැරදි නිසා මැරෙන්නෑ..හැබැයි අපේ වැරදි පෙන්වීම තියෙන අස්සෙ ලැබෙන පොඩි අවස්ථාවලින් උන් මැරිල යාවී...
.
මිනිස්සු මැරෙනව තමයි....
.
ඒත් ඒ ඒඩ්ස් වලින් වීම මම අකමැති වැඩක්...
.
ඒ වගේම මිනිස්සු වැරදි කරනව තමයි..
.
ඒත් ඒ අපේ මග පෙන්වීමෙන් නම් මම ඒකටත් අකමැතියි...එතකොට උඹ..?
.
.
.
.
.
.
නෝටී


No comments:

Post a Comment