Tuesday, November 22, 2016

නිරුවත් හිතුවිල්ල....

ටිකක් රෑවෙලා හදිස්සියෙ ආපු අරාබි මහත්තයෙක් කාමර අහනව..
"ඔව් අපි ලඟ කාමර තියෙනව"
ඒ මගේ උත්තරේ.. " කීයක් වෙනවද එක රෑකට.."
" අන්තිම මිනිත්තුවේ ආපු එකක් නිසා අපිට ඩොලර් 85 කට දෙන්න පුලුවන් මහත්මයා"
" හරි, ම්ම රාත්‍රී දෙකකට ගන්නම් එක කාමරයක්.."
.
එදා දවස ගෙවිල ගිහින් ඊලඟ දවසෙ උදේ පොඩි පොඩි ලමයි තුන්දෙනෙක් එක්ක මහත්තයයි නෝනයි ලොබ්බිය හරියෙ ඇවිදිනව..ඒ අතරේ මහත්තය පිළිගැනීමේ කවුන්ටරය ගාව තමන්ගෙ බිල පරීක්ෂා කරනව...එතනම පඩි පේලියට එහා පැත්තෙ පොඩි ලමයි තුන්දෙනා හිටියා...ඒ මැද තියෙන තරමක මාලු පොකුණට පොඩි උන් හරි ආසයි..අඩි අටක් විතර ගැඹුරු මේකේ ලොකු මාලු කීප දෙනෙක්ම ඉන්නව...පොඩි අය හරියටම වයස 2,4,6 කාණ්ඩවල..
මේ තුන්දෙනාම පොකුණ වටේ තියෙන ගල් කැට අරන් මාලුන්ට ගහන බව මට කාර්‍යාල කාමරයට පෙනුනා..මම පිළිගැනීමේ කවුන්ටරයට ඇමතුමක් ගත්තේ ඒක එපා කියන්න කියල කියන්න..ඒක ඉවර කරන්න හම්බවුණෙ නෑ පොඩිම දරුව පොකුණට වැටෙනව මම දැක්ක..එක තත්ත්පරේට මට ඔලුවට ආවේ ගැඹුර ගැන..පුලුවන් උපරිම වේගෙන් එතනට දුවන එක සිද්ධ වුණේ ඉබේම වගේ..කිමිදිල හරි පොඩි එකාව ගන්න ඕනේ කියන එක විතරයි ඔලුවට ආවේ...එතනට යන කොටත් පොඩි එකා එක පාරක් යටට ගිහින් මුනින් අතට උඩට ආවා..ඒ එක්කම මම ඇඳුමෙන් අල්ලල උඩට උස්සල ගත්තා.. වතුර පෙවිල නොතිබුණත් පොඩි එකා හොදටම බය වෙලා..ඒ වෙලාවෙ තමයි ළමයගෙ තාත්ත අනිත් පොඩි අයගෙ කෑ ගැහිල්ලට එතනට ආවේ..අම්මත් ටිකක් ඈත ඉදන් එතනට ආවා...තත්ත මුලින්ම කරේ අම්මට අත පුරවල පාරක් ගහපු එක..ගෑනු මනුස්සයත් නිකන් හිටියෙ නෑ, දීලා ඇරියා පාරක්..මම පොඩි එකාව පෙන්නල " මහත්මයා මේ ලමය බය වෙලා " කියල නොකියන්න ලොබිය මැද්දේ ලොකු වලියක් බලාගන්න තිබුණා...
ඒ වෙලාවෙ පොඩි කෙල්ලගෙ ජ'ර්සි එක ගලවල තුවායකින් ඔතල මම තාත්තට බාර දුන්න.. උඩ කාමරය ලගට යනකම්ම ජෝඩුව හුඟක් තදින් බැනගන්නවනම් මට ඇහුණා...
.
ඒ වෙනකොටත් මගෙ පපුව ටිකක් වේගෙන ගැහුන වුණත් පොඩි සන්තෝසයක් හිතේ තිබුණා...මිනීහෙක්ගෙ ජීවිතයක්නෙ බේරුවේ කියල...පොඩි එකා ගිලෙනව දැක්කම මට මතක් වුණෙ ඒ ළමයව බේරගන්න ඕනේ කියන අනිච්ඡානුග සිතුවිල්ල විතරයි...ජාතිය, ආගමට වඩා හැම වෙලාවෙම ඉස්සරහට එන ඒ නිරුවත් මනුස්ස ගතියට මම ආදරෙයි...ඒක හැම මිනිහෙක් ගාවම නිරන්තරයෙන්ම තියෙන්න ඕනේ කියල මම විස්වාස කරනව...
ඒ වගේම තමන්ගෙ දරුවන්ගෙ වගකීම හරිහැටි ගැනීම සහ නියමිත වයස් පරතරයක් එක්ක ලමයි ලෝකෙට බිහිකරන්නත් අඹුසැමියෝ මතක තියාගන්නවනම් හොදයි කියලත් මට හිතුනා..
.
එහෙම බැරිනම් මගේ සයිබරයේ මිත්‍රයෙක් කියනව වගේ ජනන විරෝධියෙක් වෙන එක වඩා හොදයි කියලත් හිතුනා...
.
.
.
නෝටී

No comments:

Post a Comment